Anglická firma Quick Play Sport Ltd. sa rozhodla vyrobiť futbalové bránky, ktoré sú prenosnejšie, bezpečnejšie a cenovo dostupnejšie ako je väčšina bránok na trhu.
Nápad použitia napruženej konštrukcie z ocele a kompozitu uhlíkových vláken expandoval firmu na celosvetové trhy, kde sa bránky Kickster a neskôr Match Goal stali základnými tréningovými pomôckami nielen v mnohých futbalovývh kluboch, ale aj v školách, kde je bezpečnosť na prvom mieste.
Začiatok - 2006 William Parsons a Allen Holland úspešne dokončili štúdium produktového designu a začínajú vyvíjať nový typ futbalovej bránky. |
Založenie firmy - 2007 Vznikla firma QUICKPLAY a Steven Crosby do nej vstúpil s kapitálom a 20 rokmi skúseností z podnikania. |
||
Kickster uvedený na trh - 2007 Po náročnej práci a patentovaní výrobku boli predstavené 2 rozmery bránok Kickster na veľtrhu Grass Roots v Birminghame. |
Začiatok predaja - 2008 Napriek začiatku ekonomickej krízy sa firma rozrastá a počet distribútorov v Británii sa rozširuje. |
||
Najpredávanejšia bránka na Amazon.co.uk - 2008 Jedna recenzia za druhou na Amazone udeľuje Kicksteru 5 hviezdičiek a Kickster sa dostáva na prvé miesto najpredávanejších futbalových bránok. |
Medzinárodná expanzia - 2010 Čo funguje v Británii, funguje aj inde. QUICKPLAY teraz predáva do viac ako 10 krajín. Od Singapuru až po USA. |
||
Rozšírenie sortimentu - 2011 Počas jedného roka sa sortiment rozšíril z 2 výrobkov na 15. Firma sa rozrastá ako nikdy predtým. |
Medzinárodný veľtrh ISPO v Mníchove 2012 Na veľtrhu ISPO bola predstavená odrazová sieť SPOT a v tom istom roku sa stáva jedným z najpredávanejších výrobkov. |
||
Nové distribučné centrum - 2012 QUICKPLAY navyšuje svoje skladové kapacity, aby uspokojila rastúci dopyt britského a zahraničného trhu. |
Značka posilňuje - 2013 Zvyšuje sa povedomie o značke a QUICKPLAY dodáva obchodníkom v Británii ako je John Lewis, Costco, Tesco. V zahraničí je vybudovaná sieť viac než 30 distribútorov. |