S cieľom uľahčiť používateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Kliknutím na tlačidlo "OK" súhlasíte s použitím preferenčných, štatistických aj marketingových cookies pre nás aj našich partnerov. Funkčné cookies sú v rámci zachovania funkčnosti webu používané počas celej doby prehliadania webom. Podrobné informácie a nastavenia ku cookies nájdete tu.
cz sk


 

Bránky QUICKPLAY vám zadarmo privezie


logo dpd

 

 

 

 


O FIRME
O FIRMĚ

 

Anglická firma Quick Play Sport Ltd. sa rozhodla vyrobiť futbalové bránky, ktoré sú prenosnejšie, bezpečnejšie a cenovo dostupnejšie ako je väčšina bránok na trhu.

Nápad použitia napruženej konštrukcie z ocele a kompozitu uhlíkových vláken expandoval firmu na celosvetové trhy, kde sa bránky Kickster a neskôr Match Goal stali základnými tréningovými pomôckami nielen v mnohých futbalovývh kluboch, ale aj v školách, kde je bezpečnosť na prvom mieste.

 

Začiatok - 2006
William Parsons a Allen Holland úspešne dokončili štúdium produktového designu a začínajú vyvíjať nový typ futbalovej bránky.       



Založenie firmy - 2007
Vznikla firma QUICKPLAY a Steven Crosby do nej vstúpil s kapitálom a 20 rokmi skúseností z podnikania.
Kickster uvedený na trh - 2007
Po náročnej práci a patentovaní výrobku boli predstavené 2 rozmery bránok Kickster na veľtrhu Grass Roots v Birminghame.  
Začiatok predaja - 2008
Napriek začiatku ekonomickej krízy sa firma rozrastá a počet distribútorov v Británii sa rozširuje.



Najpredávanejšia bránka na Amazon.co.uk - 2008
Jedna recenzia za druhou na Amazone udeľuje Kicksteru 5 hviezdičiek a Kickster sa dostáva na prvé miesto najpredávanejších futbalových bránok.   


Medzinárodná expanzia - 2010
Čo funguje v Británii, funguje aj inde. QUICKPLAY teraz predáva do viac ako 10 krajín. Od Singapuru až po USA.

Rozšírenie sortimentu - 2011
Počas jedného roka sa sortiment rozšíril z 2 výrobkov na 15. Firma sa rozrastá ako nikdy predtým.  


Medzinárodný veľtrh ISPO v Mníchove 2012
Na veľtrhu ISPO bola predstavená odrazová sieť SPOT a v tom istom roku sa stáva jedným z najpredávanejších výrobkov.  


Nové distribučné centrum - 2012
QUICKPLAY navyšuje svoje skladové kapacity, aby uspokojila rastúci dopyt britského a zahraničného trhu.   


Značka posilňuje - 2013
Zvyšuje sa povedomie o značke a QUICKPLAY dodáva obchodníkom v Británii ako je John Lewis, Costco, Tesco. V zahraničí je vybudovaná sieť viac než 30 distribútorov.

 

 

 


Mjg3YzU1Zm